MENIU

Pramogų verslo profesionalai sprendžia lietuvių laisvalaikio ateitį

2017-05-24

Į kokius renginius vaikščiosime ateityje ir su kokiais iššūkiais susiduria pramogų verslas dabar – šie klausimai aptariami šiandien vykstančioje vienintelėje Lietuvoje pramogų verslui skirtoje konferencijoje „SOLD-OUT 2017“. Ypatingas renginys į „Siemens“ areną sutraukė per 150 šios srities profesionalų.

„Šiandien čia susirinko daugiau kaip pusė tų, kurie nuolatos sukasi Lietuvos pramogų versle. Drąsiai galima teigti, kad šie žmonės formuoja lietuvių skonį, prisideda prie kultūrinio išsilavinimo ir suteikia daugybę nepamirštamų akimirkų. Nagrinėdami tokio tikrai specifinio verslo problematiką ir tobulėdami kartu, norime žmonėms pasiųsti žinią, kad esame susitelkę bendram tikslui – siūlyti kokybiškus, aukštos meninės vertės, itin profesionaliai paruoštus renginius“ , – pasakojo bilietų platinimo bendrovės „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis.

Pasak A. Žiauberio, pastaruoju metu šalies pramogų industrija itin sustiprėjo. Viena pagrindinių to priežasčių – išaugę pasaulinių muzikos žvaigždžių honorarai, todėl renginių organizatoriai pradėjo rengti didelius Lietuvos atlikėjų renginius bei koncertų turus.

„Ruošiant tokius renginius dirba labai daug žmonių: režisieriai, prodiuseriai, scenografai, apšvietėjai, garso specialistai, komunikacijos specialistai. Lietuvos atlikėjų pasirodymai profesionalumu nebenusileidžia užsienio žvaigždžių koncertams, dažnai netgi juos lenkia, o žiūrovų minios tai tik įrodo. Svarbu ir tai, kad anksčiau į užsienį iškeliaudavusios didelės pinigų sumos honorarams ir mokesčiams dabar lieka šalyje“, – sakė A. Žiauberis.

Konferencijos metu įvyks diskusija „Maža šalis – dideli iššūkiai“, kurioje dalyvaus Lietuvos nacionalinio dramos teatro direktorius M. Budraitis, „Keistuolių teatro“ direktorius S. Keblas, festivalių ir renginių organizatorius A. Barniškis-Blėka, taip pat „Lietuvos ryto“ muzikos žurnalistas R. Zilnys, „Tiketa“ ir „Siemens“ arenos vadovas A. Žiauberis, renginių organizatoriaus „SEVEN Live“ bei „Cido“ arenos vadovas T. Inčikas.

Konferencijoje „SOLD-OUT 2017“ dalyvauja stipri specialistų komanda. Savo pranešimus pristatys festivalio „Kino pavasaris“ rėmimų vystymo vadovas M. Morkūnas ir reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas bei lektorius T. Bartninkas. Savo srities patarimais dalinsis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas K. Taukačikas, socialinės žiniasklaidos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas A. Žakas ir bendrovės „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas M. Pocius.